Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-10, 00:49   #9
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: ikke spist godteri men.....er dette så mye bedre

Opprinnelig lagt inn av slankogsmekkersnart, her.

Hva slags aha opplevelse Kitt,nå ble jeg veldig nysgjerrig

Gamle kjærleiks- historier!
Nå har jeg vært sammen med/gift med samme mann i mange år, så det gjelder ikke han, men da jeg var ung, hadde jeg en tendens til å aldri bli helt ferdig med kjærestene mine, "don't have sex with your ex"- type ferdig, lissom!.
Kanskje jeg på en måte ble "avhengig" av dem også? Selv om jeg ikke på noen måte var den eneste som ikke ble "ferdig".

Altså, det finnes et gen som styrer avhengighet. Det er svært sterkt i min mors slekt. Alkohol, narkotika, sigaretter og mat....... Noe er vi avhengige av, alle sammen!

Kanskje en av grunnene til at jeg har brukt så utrolig lang tid på å "gi slipp" på enkelte ekser, særlig en spesiell, har hatt med dette å gjøre???

Som sagt, snodige assosiasjoner og rare tanker i påskenatten!