Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-10, 21:03   #661
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Heldig du, Ella. Hver gang jeg drikker, så tar det mange dager før jeg går ned igjen.
Nå er jeg litt irritert, for alle disse dagene jeg har sliti i det siste, så er det jo fordi jeg ikke har spist nok grønnsaker og salat. I går spiste jeg mye salat og grønnsaker, og ned 300 gram til i dag. Irriterende at jeg ikke har tenkt på det litt før. Men til i morgen så har jeg forhååååpentligvis gått ned 10 kg. Håper det
På lørsdag skal jeg ut, og polet er jo stengt, så tenkte å kjøpe meg sånn tuborg lite øl i morgen. Men hvis jeg drikker seks sånn halvlitere, så går jeg garantert ut av ketose. Torkil sier lavkarbo øl går bra, men en venninne av meg som jobber i butikk sier at det er sammen dritten i de som i vanlig øl. For bak står det *mindre enn mange andre øl. Det er jo en grunn til at alle ølmerkene plutselig kom med lavkarbo øl. Huff, ikke lett...

Steike Elinee! Du er flink altså=) Krysser fingrene for 10 kg i morgen=) Håper det går greit selv om du drikke Øl=)

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat