|
Sv: Hvor mange legger faktisk om livsstilen, istedet for å bruke dette som en diett
La om livsstilen for mange år siden og har ikke angret et øyeblikk. Det hender at jeg av forskjellige årsaker ikke kan bestemme selv (ikke lavkarbo-relatert sykdom som prolaps, reumatisme og betendelsetilstander som må medisineres), men jeg henter meg alltid inn igjen. Livskvaliteten på lavkarbo er alltid mye mye bedre enn på det andre kaller "normal" kost.
Jeg har oppnådd mange helsegevinster og tørr ikke engang tenke på hvor dårlig jeg ville vært om jeg skulle ha fulgt statens kostråd.
Lavkarbo er spesielt bra for oss som ikke er heeeelt unge lenger, men som nettopp på grunn av lavkarbo både føler oss og ser yngre ut enn vi i virkeligheten er. Hud, hår og kropp har utvilsomt godt av dette kostholdet.
Og bare for å presisere; Mine blodprøver (tas fast minst to ganger i året) viser perfekte resultater. På tross av hva enkelte forståsegpåere måtte mene og stadig uttaler seg negativt i pressen om dette kostholdet.