Jeg fikk dette "diktet" fra en venninde av meg som sliter veldig om dagen. Husker ikke om jeg har postet det her før, men syns det er så fint at jeg ville dele det med dere en gang til. Det er herved dedikert til alle som sliter med et eller annet - det nytter å gjøre noe, det er aldri for sent å finne en ny vei !
PS Og ja, jeg vet at innleggene skal være på NORSK, og her ER det 50 norske ord først, - det er bare vedlegget under her som er på utenlandsk !!
Altså: vedlegg til innlegget mitt:
THERE'S a HOLE in my SIDEWALK An Autobiography in Five Chapters
by Portia Nelson
Chapter One
I walk down the street. There is a deep hole in the sidewalk. I fall in. I am lost...I am helpless. It isn't my fault! It takes forever to find a way out.
Chapter Two
I walk down the same street. There is a deep hole in the sidewalk. I pretend I don't see it. I fall in again. But, it isn't my fault. It still takes a long time to get out.
Chapter Three
I walk down the same street. There is a deep hole in the sidewalk. I see it is there. I still fall in...it's a habit...but, my eyes are open. I know where I am. It is my fault. I get out immediately.
Chapter Four
I walk down the same street. There is a deep hole in the sidewalk. I walk around it.
Chapter Five
I walk down a different street.
Sist redigert av Nille : 13-06-04 kl 17:39.
|