Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-10, 19:49   #652
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Grrr sukk snufs arghhh...

jeg har holdt det hemmelig for svigers at jeg har begynt på diett, vi er ganske nære så tenkte det vill evære gøy når de så meg. Møtte de i dag for første gang på 6-7 uker ? eller mer.. La de merke til at jeg hadde tatt av ? nei...
jeg har ringt svigermor så mangen ganger å vært lei meg pga vekten å sagt at jeg skal sjerpe meg. Nå har jeg jo gjort det,,, og så la de ikke merke til det... BUUUUHUUUUUUUUu Bæsj.... skuffa.... mista masse motivasjon..

Høh..! Det var jo kjipt altså, men jeg tror nok de ser det, men kanskje ikke helt tørr å si noe?
Faktisk en del som sier at de ser at jeg har tatt av, så det er jo klart at det hjelper på motivasjonen! Men Mona 8 kg synes bare så det er sagt!

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

meg!!! Ned 800 gram til tross for mensen.

Ny laveste notering i dag. 70,2

Gratulerer!!

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Jeg har nå spist en salat, hjalp litt. Tror jeg har vært veldig slapp og sånn i det siste fordi jeg nesten ikke har fått i meg grønnsaker. Håper dette gir utlag på vekta.
Ja, Namba,mange som ikke liker å si at noen har slanket seg. Men mamma ser det, og hun er den verste kritikeren jeg har, så da regner jeg med at det syns..
Jeg har funnet ut at cottage cheese med mandler og kanel er ganske godt når man har lyst på noe godt

Har nettopp laget meg litt taco salat. Spiste litt kylling og salat før i dag og så i dag har jeg vært flink=)

Jeg har laget med heistad bringebær gele som jeg skulle få kose meg med i kveld. Samboer er ute på fest så tenkte jeg skulle kose meg litt. Hvis jeg har lyst på da=)
Og jeg fortalte samboer at jeg skulle kjøpe ett stort egg å fylle det med snop til han, MEN han takket nei, og sa at han ikke ville ha det! Han ville ikke sitte å spise snop foran meg og han hadde egentlig ikke lyst på heller!! Så han støtter meg virkelig 100%.

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat