Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-10, 22:40   #640
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Elinee: Neida er ikke langt unna ;p Satse på denne uken gir litt resultater, men jeg merker at jeg er blitt kjempe sløv med å spise salat! Det er dumt for det er som regel for lite grønnsaker og salat som er grunnen til at vi stopper opp! Får skjerpe meg!

Jeg frykter ikke påsken og hva den bringer med seg, for jeg må jo bare si at jeg er ikke snope syk eller noe! Har vært i to bursdagsbesøk desse to siste ukene og jeg har ikke rørt noe!! Har heller ikke laget eget og tatt med! Så mitt sug etter snop er egentlig nesten vekke! Blir jo litt fysen om kvelden og sånn, men da spiser jeg noe mat slik at jeg ikke er sulten for det er da jeg blir fysen !
Så samboeren min skal få ett svæææææært påskeegg fylt med masse DiGg og SjOkOlAdE, fordi at jeg VET at jeg klarer å holde meg unna og siden han er så flink å hjelper meg Det som sagt han som lager middager her i hjemmet
Gleder meg til å gi det til ham, for han tror ikke at han får lov å spise snop i påsken(som jeg ser)

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat