Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-10, 00:53   #93
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av lillemorell, her.

Da er jeg igang!
Dette blir spennede :-)

Nå spiser jeg det ene brødet fra dem med ost og nøtter er det vel. 2 skiver. Det sto ikke noe om pålegg, så jeg laget meg eggerøre av 2 egg og vann. Er det OK tro?

Brødet smaker litt annerledes- rart , men er en vanesak tror jeg!
. :jupp:

Jeg syns også det brødet smakte forferdelig, men det hjelper vis du først steker egg og bacon i steikepanna og så legger du oppi de skivene du skal ha oppi fettet av eggene og baconet (etter at du har lagt det oppå skiva) bare stek det litt liksom, blir bedre konsistens litt crispi liksom.
Syns personlig de andre brødene var bedre. Men alle brødene (syns jeg ) ble bedre når jeg hadde de litt i panna eller ristet dem

Du burde IKKE ta atkins bar den første og andre uka ved siden av maten. Men vis du av en eller annen grunn ikke får spist den maten du har den dagen så er det kjempegreit å ha i veska (så du ikke misser et måltid)
Ihvertfall det jeg lærte og det som funket for meg. Du burde ikke sjeie ut fra dietten når du går på den vis du gjør det burde det være noe lavkarbo.
Syns selv at de frityrstekte ribbe greiene har vært en kjær avveksling. De har 0-1g karbo pr 100g

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Men er man på Ketolysekuren om man spiser mat fra Spis deg slank? Det er vel altfor lite fett?

Spis deg slank er i mot melkeprodukter og store mengder. Men det er masse fett der syns nå jeg. Det viktigste med dietten er jo at den er lavkarbo ikke mer en 20g karbo om dagen. Den er ikke ketolysekur men lavkarbo kur

Tattogl : Har du prøvd syltetøyet til spis deg slank ? kjempegodt smaker nesten som vanlig bare mer fruktig syns jeg. Ellers kan du jo lage deg en tunfisksalat? Egg å bacon ? Eggesalat ? en god guacamole med skinke? eller reker? hehe la fantasien flomme. De har beregnet at folk har litt ekstra karber som pålegg. så vis du bare bruker lavkarbo pålegg innenfor en grense på 0-3 ? tror jeg ? så går det bra =)

da jeg gikk på spis deg slank gikk jeg ned 7 kilo på 3 uker. Etter at jeg har begynt å lage min egen mat har jeg bare gått ned 1 kilo på 2 uker.

Håper jeg var til litt hjelp.

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat