Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-10, 23:11   #631
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hmmm.. Ja det er noe dritt når en ikke vet om det er kroppen som stopper litt eller om det er noe man spiser som er partystopper! Jeg for min del, tror rett og slett at jeg går opp og ned pga av den forbaskade mensen som alltid kommer..
Men mener å ha lest her inne at det er vanlig at det stopper opp litt etter noen uker. Vi må bare ikke gi oss!
Og de første kiloene raser jo av de første ukene, men da er det også mye vann. Nå er det jo fett som vi mister og det er nok vanskeligere å bli kvitt ja!

Elinee fy søren så flink du har vært altså! Tenk snart 10 kg Jeg er skikkelig misunnelig altså! Men jeg er selvfølgelig kjempe glad på dine vegne, og krysser fingrer og tær for at vi andre også kommer dit snaaart!

Huff, i dag har jeg ikke vært flink å spise grønnsaker, men er fortsatt i ketose så får spise rett i morgen! Har drukket mye vann i dag og trent så håper vekta er på vei ned igjen! (Veide meg i dag morres og da var jeg tilbake på 79 kg igjen så er ikke gått opp lenger)

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat