|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.
65kgmamma, du har forbannet meg! Etter at du sa jeg bare raser ned i vekt, så har det stoppa i to dager Helvete. Gikk opp 200 g i går, som sagt, og nå er det akkurat samme vekta. Men merker jeg har blitt litt sløv i det siste. Spiser ikke mye fett og heller nesten ikke karber. Noen dager er jeg kjempeflink med vann, men noen dager er det gode gamle Pepsi Max som titter innom. Irriterende...Jeg vil ikke at vekta skal stoppe. Men er det bare når dere har mensen at vekta blir dum, eller når dere har eggløsning også? (Ikke snakk om å være diskret her) For dere som vet når dere har det da...For tror jeg har det nå, og kanskje derfor den har blitt sånn?
StegforSteg, ikke kjøp nye batterier! Man blir jo helt avhengig og kan ødelegge hele dagen. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å veie meg hver morgen, men klarer ikke holde meg til en gang i uka...La påsken bli litt veiefri 
Og Mona, hvorfor er du oppe og leker hele natta? 
Uff ikke spør Laster ned masse serier og sånnt og så begynner maratonet .. klarer ikke gå å lege meg. Er så stille å rolig rundt meg. LOVE IT!
Ang vekta.. er en historie for seg selv.
Jeg står stille kjempelenge om gangen 1-2 uker og så pluttselig vips så fyker den ned 500 -1 kilo en dag eller 2 og så stopper det igjen.. Har vært sånn siden jeg vegynte å lage maten selv vet jeg ligger under 20 karber om dagen. Det er litt bæsj! Når jeg gikk på spis deg slank føyk jeg nedover alt fra 200-600 g om dagen. Synd den er så dyr og at man blir så forbaska lei den manten.. har i frysen for ca 1 uke til så får vel psyke meg opp til å ta et krafttak med den maten..

|