Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-10, 13:12   #623
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

65kgmamma, du har forbannet meg! Etter at du sa jeg bare raser ned i vekt, så har det stoppa i to dager Helvete. Gikk opp 200 g i går, som sagt, og nå er det akkurat samme vekta. Men merker jeg har blitt litt sløv i det siste. Spiser ikke mye fett og heller nesten ikke karber. Noen dager er jeg kjempeflink med vann, men noen dager er det gode gamle Pepsi Max som titter innom. Irriterende...Jeg vil ikke at vekta skal stoppe. Men er det bare når dere har mensen at vekta blir dum, eller når dere har eggløsning også? (Ikke snakk om å være diskret her)

Oi da, det var ikke meningen Men det går jo seg alltid til med deg=) Du stopper også raser du ned igjen Men hvilken dag har du som den egentlige veiedagen? og har du gått opp siden den? For du har tross alt gått ned 9 kg så virker jo som du ikke har gått opp egentlig. Eller stått stille. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Men som du selv nevner så drikker du lite vann innimellom og spiser for lite karber og fett. Da er nok det grunnen til at det står stille eller at du går opp. Jeg merker det spesielt når jeg har slurvet med for lite vann og karber! Og den dumme pepsi max'n skulle jeg ønske jeg kunne sluttet med, men det er ikke lett!

Tror noen er så uheldig at de også går litt opp under eggløsning, men jeg tenker du må drikke nok og spise mer karber og fett så kommer vekten til å gå ned også

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat