Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-10, 11:41   #395
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei alle sammen

De fleste her har jeg hilst på i Fase 1 men nå melder jeg med inn her, kommer til å kjøre noen dager til på Fase 1 siden jeg har vært syk og det har gått så som så med maten.
Men fra helga satser jeg på at jeg er på rett kjøl og at jeg da også lager ett måltid for dag
Veiedager har jeg normalt på lørdager, men siden jeg har bestemt meg for å at kun vekta hos legen gjelder kommer jeg ikke til å rappprtere vektnedgang før jeg har vært hos legen.
Pr forrige fredag når jeg var hos legen viser vekta 10,6 minus og det er jeg strålende fornøyd med
Så er det bare å håpe det går like bra frem til neste time som er 19.mai.
Snikveiiing vil forekomme men det for å sjekke at vekta peker nedover

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat