Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-10, 22:10   #240
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Gerds ostekake

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Hmm..

Bakte denne i går og serverte i bursdagen min i dag. Har ikke smakt på den selv, for jeg får ikke lov til å spise sånt nå. Men den ble ikke spesielt godt tatt imot. Var bare en som likte bunnen, og noen som ikke likte kaken i det hele tatt og syntes den smakte kunstig og for lite søtt. Jeg har nå fryst mesteparten av det som var igjen i porsjonsstykker, så får jeg prøve den selv når jeg kan spise sånt etter hvert. Er sikkert bedre enn ingen kake om ikke annet. Men er i alle fall skuffet.

Jeg lagde forresten med lemon og lime fun-light saft til geleen, men ellers helt som originaloppskrift.

Orginaloppskriften er ikke for lite søt i vertfall.
Hvordan den er med den fun- saften som gele, vet jeg ikke. For det er ikke i orginaloppskrifta. Kanskje det ikke passer viss fyllet blir for lite søtt, siden bunnen ikke er søt.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat