|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Namba, her.
God bedring, steg for steg.
Grattis med nedgang dere som har gått ned.
Jeg har vært i begravelse i dag, og det var ikke lett å sitte i selskapet etterpå i matlukta og se på at alle de andre spiste (ikke minst å skille seg ut), og det ble ikke lettere da kakene kom på bordet heller for de luktet jammen godt de også. Men jeg var flink, og det er jeg glad for nå. Vi grillet da vi kom hjem i kveld. Det var godt med grillmat igjen! "potetsalat" med blomkål, løk og purre (creme fraishe osv også da) er nesten like godt som ekte vare. I dag fikk jeg mitt første kompliment for vekttapet mitt, så nå begynner det faktisk å bli tydelig for andre også. .
Jeg vet godt hva du mener, jeg var i begravelsen til min morfar 5 dager etter at jeg begynte på dietten. Var kjempevanskelig og spess når kakene kom, hehe måtte til og med hente et kake stykke til min sønn, og atpåtil sitte å høre på tanta mi (som på pur F) skrøytet veldig av sjokoladekaka mens hun gliste av meg... grrr Men jeg klarte det! hadde gått ned 3 kilo på bare noen dager selv og lillebror kom bort å skrøytet av meg for at jeg begynte å "forsvinne" hehe.. Mistenker pappa for å ha tystet om at jeg slanket meg men han blånektet for det, så vet ikke Deilig å høre uansett
Håper dere får en kjempefin påske dere som skal bort!
Mass klemmer
.[/quote]

|