Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-10, 00:38   #594
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God bedring, steg for steg.

Grattis med nedgang dere som har gått ned.

Jeg har vært i begravelse i dag, og det var ikke lett å sitte i selskapet etterpå i matlukta og se på at alle de andre spiste (ikke minst å skille seg ut), og det ble ikke lettere da kakene kom på bordet heller for de luktet jammen godt de også. Men jeg var flink, og det er jeg glad for nå. Vi grillet da vi kom hjem i kveld. Det var godt med grillmat igjen! "potetsalat" med blomkål, løk og purre (creme fraishe osv også da) er nesten like godt som ekte vare. I dag fikk jeg mitt første kompliment for vekttapet mitt, så nå begynner det faktisk å bli tydelig for andre også.

Jenta vår er ikke så glad i middag, så jeg har sagt til mannen at han får ordne seg selv til jeg kommer inn i dette kostholdet og lærer meg å leve med det, for jeg orker ikke lage to middager hver dag. Det blir alt for mye matlaging. Han har alltid tilbudet om å spise det samme som meg, men han velger sjelden å gjøre det. Innimellom lager jeg noe til jenta mi når det er noen dager siden sist hun fikk middag. Da hender det at jeg lager nok til mannen også. Taco lager jeg til oss begge, bare at jeg bruker ikke skjell og har litt ekstra olje på min. Det er mere vi kan lage lav- og høykarbo versjon av, så det hender det at jeg gjør.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat