Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 23:16   #50
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Barn og søtningsstoff

Opprinnelig lagt inn av nonta, her.

Huff, satt nesten pepsi maxen min i halsen nå! Desverre for meg skal ikke den vanen til pers før målvekta er så godt som i havn...Men, tror jeg holder meg unna resten av kvelden..
Men i forhold til den FDA oversikten synes jeg ikke det er så galt jeg da, med under 1900 rapporterte symptomer på hodepine av alle innbyggerne i USA, det er jo endel folk overthere. 1995 er jo også ei stund siden nå da.

Det tallet stemmer nok ikke. Det er mange rapporteringsorganer i statene, og et fullstendig tall er vanskelig å produsere, da fda også har avvist mange klager.

Les denne, gjerne med et kritisk øye, men det er en ganske god oppsummereing med gode kildehenvisninger.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat