Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 22:09   #13
@maritamor
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Mysen
Alder: 57
@maritamor er på en erverdig vei

Sv: Er dette bra som mat?

Takk...
Jeg har aldri visst hva sunn normal mat er og har vært sunnere de siste fem årene.
Men ikke på langt nær godt nok fordi jeg ikke aner hvordan jeg skal spise normalt.
Men med prøving og feiling ville jeg satse på dette og fant plutselig ut at det er jo lavkarbo :-)
Veldig moro og finne frem hit og spennende å finne så mange flotte oppskrifter...
Jeg føler jeg er på god vei nå og er så glad for å høre at jeg ikke er helt på vidda.
Jeg har tilogmed klart å trigge bulimi på pulver pga en halspastill...så for meg er det viktig å ikke være streng.
Men finne en norm som jeg kan leve på uten å være så streng at jeg føler jeg sprekker om jeg fristes til å ta en gulerot eller dele ett eple med dattera mi.
De jeg unner meg av godt nå er lov og å vite at jeg kan uten å ha ødelagt noe samtidig som jeg er mett og har så mye god mat å spise er herlig.
Å sulte seg har ødelagt så mye og gjort meg overvektig,jeg har slanket meg tykk.
Takk og ha en god påske alle sammen :-)

@maritamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert(DS i 2004)Egenkomponert LCHF maks 50 karber Svar med sitat