Tråd: Starthjelp
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-05, 11:04   #2
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Hei Oliv,

Jeg anbefaler deg å først lese litt om forskjellige retninger og se hva som 'ligner deg' mest. På menylinjen finner du hjemog under der et menyvalg Lavkarbo Ressurser. Det er et fint sted å begynne. Så vill jeg kjøpt og lest boken/bøkene til det jeg vurderte. Rydd litt i skapene mens du leser, hiv ut alt som er feil. Også kan du lese masse her inne og bli litt inspirert. Også kan du starte når du føler deg klar. - Med insulinresistens bør du vell legge deg spesielt lavt på karbo.

Ja, det er litt dyrt og det tar litt tid i starten. Men det er absolutt verdt det. Du får vellsmakende og næringsrik, riktig sammensatt mat.

Lykke til!