Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 19:36   #67
Myrull
Medlem

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Myrull er ny på veien

Sv: Ernæringsfysiologen likte IKKE ketolysekuren

Luksusen av å sette seg ned å si " jeg kan ikke jeg klarer ikke"?

Er det ikke flott at våre barn faktisk vokser opp i et samfundt der de får hjelp til ting som ikke er lett?
Å som skrevet over så het det MBD før ..å barn som ikke greide å oppføre seg ble jo sendt på trollskolen i gammle dager eller værre plasser.

Høres ut som du bagatelliserer alt sammen til at folk ikke gidder.
Har lest denne tråden, men ikke orket å svart før nå.
Det høres i vertfall ikke ut som du har jobbet med barn med f.eks ADHD eller har snakket med noen som har det om du tror at det er fordi de ikke gidder.
Har selv dysleksi å har jobbet kjempe hart for å henge med de andre på skolen f.eks.
Jeg fikk ikke noe hjelp enda det ikke er så mange år siden jeg var ferdig på skolen.

vet ikke helt hva du vil med det du skriver jeg plastbox, mulig det ikke er meningen å provosere eller såre folk....men jeg lurer veldig.

Har ei venninde som har slitt med kroniske smerter å alt det hun måtte igjennom , får helt vondt jeg.
Ble jo sett på som hypokonder, psykisk syk og alt mulig før hun endelig fikk diagnosen.
Da er det faktisk bedre å få en diagnose på papiret så man vet at det ikke alle rundt tror det bare er noe man dikter opp.
Så får man håpe at man finner ut årsaker og noe som kan hjelpe folk etter vert.

Burde vel egentlig ikke svare i hele tatt, jeg blir bare litt matt å håper det bare er jeg som tolker det du skriver helt feil.

Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat