|
Sv: Ernæringsfysiologen likte IKKE ketolysekuren
Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.
Go ahead, misforstå hele posten min og vræl om hvordan jeg sammenligner lidende mennesker med djevler. Det er ikke det jeg skrev. Er du fristet til å vrenge utav deg noe slikt vil jeg vennligst be deg lese posten min igjen så du faktisk svarer på det jeg skrev. 
Skjønner du ikke at slike uttalelser oppfattes som en smule aggressive??? Hjelper liksom ikke med smilefjes etter....
Skjønner utmerket godt hva du vil fram til, og har en viss forståelse for ditt synspunkt, (at sekkediagnoser ikke er av det gode), men du er kanskje litt preget av din mor "som har gjort syting og klaging til en vitenskap", og det farger kanskje innleggene dine? Det er vel slik med fibromyalgi som med ADHD, man vet fremdeles ikke nok, men en diagnose er nødvendig for de det gjelder, for å få den hjelpen de tross alt kan få. Og når alt annet er sjekket ut og inn og man faktisk ikke finner noen annen årsak, hva mener du de skal gjøre? Du sier du ikke ville slått deg til ro med det, men skal man reise jorda rundt på jakt etter en eller annen lege som skal finne et eller annet? Kanskje fibromyalgi faktisk ER en egen sykdom, selv om man ikke helt vet årsakssammenhengen enda?

|