Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 22:17   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig ble alt så vanskelig....

Tror sånt går litt i bølger, jeg, akkurat som å slutte og røyke!

Jeg har vært på ketolyse i drøyt tre uke ri denne omgang og brått på tirsdag var jeg så sulten og så sugen at jeg holdt påå gå fra vettet! hadde jo klart meg fint i 3 uker uten tull og så plutselig var jeg bare så fysen!

Jeg tolker det rett og slett dithen at selv om vi ikke har direkte søtsug, så skal det ikke mye til før man husker hvor godt noe smakte og så begynner tankene å surre og så er man i gang.
For meg skjer dette gjerne i forbindelse med forventet mens fant jeg ut sist runde, men det stemmer ikke denne gangen, så......

Jeg kjente lukten av sånt wienerbrød med sirup og pecannøtter i går, og det var ikke lurt......