Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 15:21   #16
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ernæringsfysiologen likte IKKE ketolyse kuren

Opprinnelig lagt inn av tropico, her.

Må bare kommentere dette. Jeg har gått på Grete Roede og jeg har ikke sultet i det hele tatt. Man skal spise mye mat, og jeg har faktisk ikke greid å fått i meg all maten jeg skal spise. (Som f.eks over 200 gram kyllingfile til middag)
GR har faktisk endret seg mye de siste årene! (Mer fett og protein!)

Men jeg er nysgjerrig på Lavkarbo fordi jeg har PCOS, og har tenkt å prøve ut det også!

Tror det alltid vil være ulike oppfatninger av hva som er sunt og hva som er bra.

Det er sikkert mange som trives med Grete Rode, men det som er bemerkelsesverdig er at folk må gå kurset om igjen og om igjen - og hva er grunnen til det... ?? Kjenner til folk som har gått på 30 GR kurs - og det er bare rett og slett slemt.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat