Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 12:56   #58
sjarmisa
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nes kommune
sjarmisa er på en erverdig vei

Sv: Antidepressiva

Her måtte jeg bare slenge inn et svar. Har gått på cipralex siden 2006 og sluttet for to uker siden har trappet ned en stund men enda føler jeg mange plager. Det har hjulpet meg ved at jeg møtte veggen totalt har holdt meg litt gående da jeg fikk tvillinger og har et gutt på 6 år så må jeg bare klare å holde meg gående å sånn er det. Nå har jeg begynt på lavkarbodiett og sluttet med antidepressivaen samme uka vet ikke om det er så bra men sånn er det.....mye hodevondt om dagen vet ikke om jeg spiser riktig så får lese litt mer her inne og spørre dere om ting....
Jeg vil ut av pillene føler også lite sexlyst og mye slitenhet og aldri kjempe gla lenger. Men er verdt det hvis man slipper å sitte å grine....Men jeg tror på at det skjer noe i kroppen jeg er en grunn til disse depresjonene og humørsvingningene og har bestilt meg time hos en ernæringspesialist i midten av april veldig spent...har ogsoå begynt med magnesium....så får vi se håper hodevondten slipper snart....
Kjempe fin tråd.....

sjarmisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som ikke dreper meg gjør meg bare sterkere :-.) Svar med sitat