|
Sv: Overvektig tenåring
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
For å si det sånn: Jeg har full tillit til moderatorene av denne siden. Hvis de hadde ment at innlegget var overtramp hadde de gitt tilbakemelding for lenge siden.. Og det har ikke skjedd. Tvert imot føler jeg at du har skapt nysgjerrighet om hvem den overvektige tenåringen er... men det er slik JEG ser det da..
Ja, og jeg ser det på den måten at jeg og hovedlegger ikke har noen disputt eller noe usnakket. Jeg kom med et spørsmål. Hun kom med et vennlig svar, og fjernet innleggene sine etter en overveielse av saken - med takk for gode tilbakemeldinger. Saken ute av verden, iallefall for min del. Det at hovedinnlegger fjernet innleggene sine skaper eventuell nysgjerrighet, jeg synes det blir spesielt å legge ansvaret i forhold til det kun på mine skuldre.
Jeg kjenner også noen av moderatorene (fra andre steder), men er ikke så godt kjent i dette forumet at jeg vet hvor grensene går i forhold til moderering. Jeg kunne selvsagt ha klikket på trekanten (men da uten å vite om saken var anonymisert), men synes det var mer fair overfor hovedinnlegger å gi et kort spørsmål i tråden.
|