Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-10, 23:13   #38
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Opprinnelig lagt inn av maynard, her.

Strikking, brodering, maler, generlt lage ting. Vil påstå at jeg er veldig kreativ
Elsker å bake og kokkelere (men bakingen er ikke så ofte lenger) og kan godt bare høre på musikk uten å gjøre noe annet
Men jeg er student, tar ekstra fag, så det tar ekstremt mye tid. Også jobber jeg 40-50% så det blir lite tid til hobbyene desverre
Synes jeg hadde så mye bedre tid før jeg begynte på lavkarbo. Da var det bare å steke en frossenpizza til middag, og kjøpe en baguette til lunsj. Nå må jeg jo bruke så mye tid på lunsjplanlegging og matlaging

Jeg synes maten tar kortere tid. Middag er liksom fort enkel med noe kjøtt og mer eller mindre rå grønsaker, lunsj er en salat med feta og pesto, forkost blir fort eggemelk. Bruker aldri særlig mer enn 15 min på middagen...

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat