Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-10, 23:12   #22
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Overvektig tenåring

Opprinnelig lagt inn av Heksa, her.

Hvis det er en del av forumreglementet så tar jeg det til etterretning. I motsatt fall synes jeg det er overdrevet med en PM for en enkelt setning med en tilbakemelding på at man synes det kom fram mye informasjon som gjør diskusjonsobjektet lett gjenkjennelig. Privat snusk er dine ord og ikke mine.

For å si det sånn: Jeg har full tillit til moderatorene av denne siden. Hvis de hadde ment at innlegget var overtramp hadde de gitt tilbakemelding for lenge siden.. Og det har ikke skjedd. Tvert imot føler jeg at du har skapt nysgjerrighet om hvem den overvektige tenåringen er... men det er slik JEG ser det da..