|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.
Å nei, så jævla kjiipt!!
Må jeg skrive til de? Trodde jeg kunne endre dette selv, men jeg er så usikker så jeg må vel sikkert ned å snakke med dem.. Huff, de er sikkert like blide som nav ansatte er!!
Men altså de pengene er feriepenger som jeg skulle fått i juni/juli 2009, men vi fikk dem to mnd før mener jeg å huske! Men skal vel allikevel ikke skatte for dem? Dem er jo allerede blitt skattet for. Jeg vet at hvis du får utbetalt feriepenger før januar så må en skatte for de, men trodde ikke jeg måtte det!
Eller er det jeg som er helt på bærtur? Har lest litt om det, men blir ikke klokere jeg.
Det er mye bedre å skrive til dem, for da slipper du at du korrigerer og så kanskje får den sendt tilbake med feil etc.
Får du feriepenger før du skal, skal du skatte av dem. Men i og med at det ikke var frivillig, så får du dem skattefritt, i og med at de allerede er skattet av. Samme som hvis du slutter i en jobb. Da skal du få opptjente feriepenger utbetalt. Ring de først 800 80 000 og spør hva de mener du skal gjøre/skrive og så ser du da 

|