|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.
Gjør jeg noe galt ?
Jeg har laget maten min selv og er 90% sikker på at jeg ikke har tatt for mye av noe.. Ihvertfall ikke i dag, det eneste det kan være er den fløtegratinerte brokolien jeg hadde sammen med en kotelett i går. Jeg tok en ketostick og den var på det lyseste rosa som det står lite på..?? forstår ikke det. Den har jo vært på det mørkeste eller nest mørkeste i over 1 mnd nå. Jeg er blitt mye flinkere å drikke så av og til er den på midten på moderat, men nå er den som sagt under.. betyr det at jeg er på grensen av å miste ketosen ? tør jeg i det hele tatt å spise noe mer i dag? har bare spist en omelet med bogskinke med en biteliten sjei med selleriblader (fra stilkene) og en spisdegslank tomatsuppe. Er jo somregel aldri mer en 4-5 karber i maten til S.D.S... eneste jeg har spist i dag utenom fun light og vann...
De ketostixen fra apotektet? Mener å ha lest noe om at så lenge du har utslag så er du i ketose. Mener også å huske at de ikke spilte noen rolle hvor mørk eller lys fargen var. Men at det hadde noe med at jo mørkere den var så drakk en kanskje for lite vann?!?! Jeg er ikke 100 % men som sagt, mener å huske å ha lest det her inne en plass!

|