Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-10, 17:30   #1650
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Timona, her.

Noen som vet om jeans som passer fint til pærefasong?
Mitt problem er at når de passer i lårene er de minst 2 str for store i livet.
(Må ha bootcut fasong)
Merke? Butikk?

Jeg er voldsomt pæreformet og kort i høyden - jeans er problematisk For meg er det som regel bootcut med høyt liv som funker best - det må være ganske voldsom bootcut, siden jeg må legge dem opp 10-20 cm i alle tilfelle... og så er jeg vel litt uenig med Aeryth, jeg synes ikke det er spesielt fint når stretch-denim strammer over låra, men om sånne bukser skal sitte ok rundt skritt/mage er det jo ingen annen utvei. Som regel må jeg til Zizzi for å finne jeans som sitter bra på meg. (Har et par av merket Magic fra KappAhl også, som kommer i store størrelser og noen forskjellige stiler - kan være verd å undersøke)

Og så fant jeg denne sida, råd om jeans til pæreform: http://www.jeans-and-accessories.com...eans-pear.html

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett