Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-10, 16:45   #541
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Folkens, nå har jeg sjekket ut selvangivelsen min! Og det viser seg der at jeg får baksmell på over 8000 kr.!!

Men, så ser jeg har jeg likssom har tjent mer enn jeg egentlig har. De har tatt med noen ferie penger fra 2008, men som jeg ikke fikk før i 2009 pga av konkurs greier! Og de er ikke trekt i fra det beløpet som jeg skal ha tjent i 2009, for jeg skal vel ikke skatte for de pengene! Fikk de utbetalt etter januar. Men på "navnet" på disse pengene er: lønnsutbetalig fra konkursbo .... MEN det er der jeg tror feilen er. Dette er ikke lønn, men feriepenger! Og da skal jeg vel ikke skatte for de og jeg tror derfor at det er det som er grunnen til baksmellen!

Huff, ikke så lett å forklare! For jeg har klart å sperre kontoen min på altinn så jeg kan ikke forklare hvilke poster jeg mener!!!
Håper det er noen som kan skjønne dette rotet mitt og kan svare meg

Jeg fikk baksmell på 10 000, så juuhuuu. Du må skrive et brev til skatteetaten og si: Jeg klager herved (de er veldig opptatt av at du har med ordene klager, hvis ikke tar de det ikke som en klage) på selvangivelsen min. Mine feriepenger fra 2008 som ble utbetalt fra konkursbo, har jeg nå fått oppført som en inntekt. Dette stemmer ikke, da dette er feriepenger.
Noe i den duren

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat