|
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av studine:), her.
I feel ya! hehe velkommen! bare vent, det er deeeeilig GRATULERER med en fantastisk vektnedgang da!!! fase 2 går jo litt saktere, men jeg syns det er verdt det, for for meg er dette en helt og fullt levelig situasjon. Koser meg masse i fase 2 jeg=) og nå har jeg vært her i en mnd!
Hva tenker alle om påsken, forresten? jeg skal på hytta med los parents. Nå er mamma "legen min".. dvs, jeg går på ED fordi hun skulle ta kurs for å kunne være lege for folk som skal gå på ED og derfor trengte en prøvekanin gjennom dietten.. Pluss jeg trengte å gå ned i vekt. Så jeg regner med at hun holder meg i skinnet til en viss grad, men jeg tror det meste kommer til å handle om meg. Så jeg må sette ned noen grenser for meg selv... Jeg akter jo fortsatt å spise måltider i henhold til fase 2, så det skal vel gå.. Men dette med appelsiner.. eller kvikk lunsj (som er en av mine ABSOLUTTE favoritter..) tenker jeg fælt på.
Takk takk.. Det får bare gå saktere, hehe så lenge det går ned så er jeg fornøyd
I påsken er jeg så heldig at jeg ikke er i Norge, og her i Moskva er det ikke noe fjell med kvikk lunsj og appelsin, takk og lov
Men du er heldig som har mamman din som følger med, det må jo gjøre ting lettere??

|