Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-10, 10:03   #1369
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tua, her.

Hei! jeg har ikke prøvd omelettene enda.. føler jeg har lest så mye negativt om de at jeg ikke har tørt:P å pastaen ble jeg kjempe skuffet over.. smakte papp å kjempe ekkel konsistens.. men jeg brukte verken krydder eller noe form for saus, hadde bare grønnsaker til.. så kanskje jeg skal prøve igjen..skal prøve omelettene og, pleier dere å bruke 1 egg til? ellers bruker jeg mye nøttene i salat og wok og syns det er kjempegodt
Hvor mye gikk dere ned i fase 1 og 2? jeg er nå 81 kg.. er det oppnåelig å være nede i 69 kg til juni? kanskje jeg er litt overoptimistisk? skal være i fase 1 til søndag og videre 40 dager i fase 2, håper jeg går ned mye her jeg har blitt kjempe nøye på å spise 4-5 produkter som anbefalt, så håper det hjelper hvor mye trener dere i uken?
et siste spørsmål, sykepleieren gav meg "lov" til å bruke litt fetaost i salaten, spiser dere det i fase 1 og 2? hehe mye spørsmål her, dere er kjempe snille som hjelper meg, ikke alltid lett å være ny på Eu

Pasta har vært diskutert tidligere og vi er mangs om er enige at om du woker litt grønnsaker, tar noen skjeer enten tacosaus(uten sukker) eller litt pesto og blander alt sammen + masse krydder. I wok er det godt med salt/pepper, ingefær, kanel, chili m.m. Det gir en helt annen smak på pastaen.

Jeg bruker litt fetaost på salaten. ca 6-10 biter (avh av str.). Jeg skrev et innlegg som gikk på hva man kan spise i Fase 2, men mesteparten kan også spises i Fase 1. http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31969

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat