Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-10, 01:36   #28
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: ADHD/ADD og lavkarbo

Jeg har en lillebror med ADHD, og han spiser nå lavkarbo. Ikke fullt så strengt som han egentlig burde. Gluten og sukker er borte, men kaseinet er der fortsatt. Mye mindre enn før da, han var helt ram på melken før. Han går fortsatt på største dose concerta som han får lov til å ta, med en ritalin på kvelden av og til (tror jeg det var).

Jeg har spurt ham om han føler seg noe annerledes på lavkarbo. Det gjorde han, men da jeg ba ham om å forklare på hvilken måte, så klarte han ikke å definere det annet enn "bedre". Men bedre er jo bra. Han har bare spist lavkarbo 2,5 måneder, så jeg tenker at vi lar det gå litt til før vi eksperimenterer med å kutte ned på medisinen han har tatt i mange år nå.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat