Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-10, 00:31   #1368
JollyJ
Medlem

JollyJ sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Moskva
Alder: 48
JollyJ er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tua, her.

Hei! jeg har ikke prøvd omelettene enda.. føler jeg har lest så mye negativt om de at jeg ikke har tørt å pastaen ble jeg kjempe skuffet over.. smakte papp å kjempe ekkel konsistens.. men jeg brukte verken krydder eller noe form for saus, hadde bare grønnsaker til.. så kanskje jeg skal prøve igjen..skal prøve omelettene og, pleier dere å bruke 1 egg til? ellers bruker jeg mye nøttene i salat og wok og syns det er kjempegodt
Hvor mye gikk dere ned i fase 1 og 2? jeg er nå 81 kg.. er det oppnåelig å være nede i 69 kg til juni? kanskje jeg er litt overoptimistisk? skal være i fase 1 til søndag og videre 40 dager i fase 2, håper jeg går ned mye her jeg har blitt kjempe nøye på å spise 4-5 produkter som anbefalt, så håper det hjelper hvor mye trener dere i uken?
et siste spørsmål, sykepleieren gav meg "lov" til å bruke litt fetaost i salaten, spiser dere det i fase 1 og 2? hehe mye spørsmål her, dere er kjempe snille som hjelper meg, ikke alltid lett å være ny på Eu

Heia Det er litt rart det med omelettene , første runde jeg hadde med ED synes jeg de var best, men nå klarer jeg ikke å spise de lengere. Men jeg brukte ikke noe egg i de, bare vann.
Første gang jeg jeg var i fase 1 ( hehe) gikk jeg ned 5 kg, men denne gangen har jeg gått ned nesten 8 kg. Men jeg veier i utgangspunktet mye mere enn deg også, så kanskje det går fortere for meg, vet ikke.Tror det er ganske forskjellig fra person til person hvor raskt man går ned. Men stå på ned går det uansett!!!

Også var det den treningen da, jeg skal begynne i morgen??? kanskje..

JollyJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat