|
Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå
Både moren og faren min er vel hva jeg vil kalle normalvektige, mamma var direkte tynn (inntil hun fikk meg ). Men faren min var trillrund, og direkte feit fram til han var femten og dro på sjøen, da han kom hjem hadde han strukket seg sikkert femten cm og var slank som et spett, og har i grunn vært ganske slank resten av livet, bortsett fra litt gjengs gubbepondus. Ellers i familen er det mange tjukkaser, og alle de bilogiske søsknene til pappa har dia. På farmorsiden er det også mye overvekt. På morssiden hadde mormor dia og struma og var svært overvektig, så noe slags disposisjon er det muligens.
Jeg var som pappa, lubben i barneåra, men da jeg var tolv la jeg på meg over tretti kg på noen måneder. Jeg veide over nitti kg og var halvannen meter høy ...! Jeg gikk det ned igjen, sånn helt av meg selv da jeg kom i puberteten sånn nærmere trettenårsaldere, men har slit med overvekt i en eller annen grad siden, men aldri så ekstremt som da jeg var tolv.
Jeg skulle vel dratt på sjøen jeg også ... .

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|