|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av mokki, her.
KJenner det er godt å være tilbake! Ett av de tre kiloene er borte. Mensen er her så jeg får også litt ekstrahjelp der. Og motivasjonen er bedre enn før trondheimsturen. Begynner å fantasere om vekter som egentlig er urealistisk.. Men har jo målet mitt der fremme uansett. Da jeg resiet til Tr.H var vekter 98.3kg. Målet er 90kg innen auhust. Kjenner jeg begynner å fantasere om å se 90kg lenge før... til 17mai f,eks.. Men bare leker og koser meg med tanken og opprettholder målet om 90kg til august...
Du har jo gått ned en del da? kan du ikke begynne å titte etter hva slags gjennomsnittnedgang du har per uke? det er jo ganske lett å komme til et sannsynlig resultat over tid da
Jeg er nå på 75,7 kg. og håper desperat på 68 (eller i alle fall 6-tallet) til 17.mai, for da er det tunisia-reise. Jeg går ned mellom 900-1100 gram hver uke, så egentlig skal det kunne gå an. Og det er i fase 2.
Hvor lenge har du igjen i fase 1 da? du har jo en ganske mye kraftigere nedgang der, og du skal vel forhåpentligvis over i fase 2 før 17.mai? men likevel, med litt trening og streng fase 2 så er det kanskje ikke umulig=) Hold på motivasjonen og håpet du!
|