Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-10, 15:54   #59
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Charlott: mener du det er genetisk betinget da? Og ikke kostholdet du fikk fra du var liten?

Nå spiser ikke alle kvinnene samme kostholdet, vi er riktignok en nært knyttet familie, men mine kusiner hadde ikke det samme kosthold som meg. En annen ting er at guttene er normalvektige selv om søstrene er overvektige. Jeg har mao 2 meget slanke brødre og ei meget aktiv og kostholdsbevisst søster som er overvektig.
Har en onkel på 60+ som muligens kunne ha gått ned noen kilo, thats it på mannesiden.
Min datter er slankeoperert mens min eldste sønn er på grensen av undervektig med snaut 70 kg fordelt på 185 cm. Min datter jobber i en stall og driver meget aktivt med hest og er attskillig mer fysisk aktiv en eldstemann.
Henger ikke på greip og er på grensen til reinspikka urettferdighet

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat