Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-10, 14:44   #511
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Lykke til Val. Jeg har ikke "koset" meg siden jeg begynte på kuren jeg. Det nærmeste må være microstekte hvitostskiver, og det er det eneste. Savnet er der selvfølgelig, men siden jeg har som mål å endre gamle spisemønstre så synes jeg det er best sånn. Jeg er innstilt på det, og det hjelper, men jeg skal ikke nekte på at jeg har tenkt tanken på å slikke på potetgull!! Desperasjonen er stor til tider.

Min vekt var som din, eilinee, så jeg kjøpte meg ny vekt. Det var virkelig verdt pengene siden man slipper de demotiverende opp-tallene (til tross for at totalen er 200g ned).

Samme som deg. tør ikke sjeie ut.. er redd at vis jeg gjør det så er det gjort.. tar en atkins av og til for det sa kurslederen at jeg kunne. Hehe og i går hadde jeg sinsykt lyst å slikke på potetgull.. hehe er jo bare salt å fet utpå tenkte jeg .. men gjorde det ikke! til belønning har jeg endelig gått ned 600g valgte å ikke gå på vekta i gjen for min gjør det samme som deres derfor velger jeg å stole på den første gang på godt å vondt..

Jeg har også en ikke fult så grei "ESSD" som oppfører seg som en rasshpiiiiiip.
Hun har blitt skikkelig kjerring i det siste så er veldig lei meg for det. Hun har blitt skikkelig høyt på strå og forskjellsbehandler oss noe sinnsykt.

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat