Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-10, 12:23   #508
Val
Gjest

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Hva bruker du til kos da snuppa? Jeg koste meg ganske masse med min fetasnack! Og så koste jeg meg med litt spekemat med majones etterpå...

Jeg mener noe søtt! Jeg pleier jo å drikke kaffe med søtningsstoff, og nå ble det bare kaffe og eggemelk. Det ble liksom ikke helt det samme. Ellers bruker jeg søtningsstoff når jeg lager linfrø og rømmemix...jeg prøve i går uten søtstoff, og det var tvilsomt hehe...

MEN jeg har gått ned 500 gram siden i går! WHOHOOOO! hehe Det er jo bare vann som "slipper" nå som jeg er tilbake på lavkarbo, men det var godt å se. Veier jo fremdeles 500 gram mer enn jeg gjorde når jeg startet.

Men jeg har forresten et tips til dere som...vil høre et: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30214 Disse knekkebrødene er kjempegode! Skikkelig enkle å lage. Jeg prøvde meg først med oppskriften akkurat som den er, og det ble gode. Neste omgang byttet jeg ut 25 gram kli med 25 gram linfrø, da ble det litt mindre karbo, og egentlig var de ENNÅ bedre da. Putt dem i en isboks eller noe annet og sett det på kjøkkenbordet. TATA! Deilig. Det står forresten at man skal ha oppi litt søtt, men jeg synes ikke det trengtes. Neste omgang skal jeg lage med forskjellige krydder i også, blir spennende.

Svar med sitat