|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
WOOP WOOOP!=) SÅ flink du er!!!=)=)=)=)=)
Jeg har i dag tatt vekten etter 6 uker=) -7,8 kg=) Så i dag er vi på 75,7kg=) Feels good, men nå er jeg utålmodig, kjenner jeg! Men det er jo faktisk en vektnedgang på 1,1kg den siste uken, så jeg bør vel egentlig være godt fornøyd
Ellers hadde jeg besøk av ei venninne i går, som helt for seg selv har gått ned 20 kg siden ca en mnd før jul. Hun er nå nede i 55 kg... Og ser super ut! Eller, nå skal hun litt opp igjen, for hun har vært syk de siste ukene og gikk ned 2-3 kg hun ikke ville ned. (den som bare hadde det problemet)... TENK å kunne se 5-tallet før vekta, da!! Det har jeg ikke gjort siden... ungdomsskolen?:P Men hun var ikke noe annerledes enn meg.. så i utgangspunktet så bør det jo være mulig. Hun sier jo også at hun aldri hadde trodd hun skulle klare det! Så jeg har håpet! Kanskje kanskje kanskje jeg også klarer det?
I alle fall, digg med nedgang på 1,1kg denne uka. Håper det fortsetter, for jeg er så klar for å se bra ut når jeg skal til Tunisia, i mai. Og for å se bra ut, står nå ca. 7 kg igjen. det hadde vært fantastisk! man kan jo håpe?
|