Tråd: Mål
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-04, 22:04   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Jeg har vært med på en såkalt "challenge" i et canadisk/amerikansk forum. Da ble vi oppfordret til å legge inn målene våre på www.mybodycomp.com . Dette er et gratis program på nettet. Siden jeg var med på denne "utfordringen" har jeg fortsatt å bruke det. En gang pr uke. Det står en forklaring på hvordan du skal måle deg der. Den er ganske underholdende i seg selv, - det er nemlig helt umulig å gjøre slik det står, - om du da ikke har flere enn to armer.... Det fine er at du kan sammeligne fra gang til gang, - programmet forteller HVA du har tatt av. Om det er musker eller fett. Det regnes vel ut fra vekt endring/ målendring eller noe. Basis forbrenning etc etc. Det gir deg iallefall en slags peiling..... Du kan jo prøve og se om det kan være noe for deg !!