Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-10, 23:51   #1356
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

GTL: Du klarer ikke å holde deg unna, selv om du er "over there" Glad for det, og er spent på hvordan du klarer å leve lavkarbo i denne perioden.

HEKTA
Lavkarbo er til tider en smule utfordrende i frityrstekningens land.....
Men det går på et vis, og jeg er flink til å kreve at de lager uten sauser/dressinger og lar selvsagt brødet ligge igjen.
Størst problem får jeg når vi kjører mellom steder, for langs veiene er det så og si kun fast food (hvis en da ikke svinger av og kjører noen ekstra mil inn til et tettsted eller en by).
Har gitt opp å bestille burger, for de forstår ikke at uten ost, majones og ketchup faktisk betyr at jeg ikke skal ha disse tingene på burgeren.
For kjøtt og bacon ville jo fungert helt greit - så løsningen blir ofte å kjøpe ceasar salat, og håpe at de ikke har strødd for mye ost over den .
Osten her gjør nemlig at magen min går helt amok, og jeg gidder ikke tilbringe ferien på do .
Waffelhouse derimot er et godt alternativ langs veien - der lager de maten når du bestiller, og de lager den nøyaktig slik en bestiller den.
Så i dag f.eks. har jeg hatt omelett med skinke og bacon til frokost - nam

Nå skal vi ut å spise middag på en av Memphis' beste BBQ-restauranter - gleder meg

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat