Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-10, 23:07   #356
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

ja så har jeg kommet skikklig i gang igjen , to bursdager på en uke ,og kom ikke skikkig i gang før i går på søndag,,,og når en hiver i seg masse karbo fly vekta opp i en fart ,,mye vann
så fra i går morges til i dag morges ,, datt jeg ned 3 kilo,,men bodde omtrent på do da,,
så det ga jo nye guts ,,

og neste tirsdag er det ferie , reiser til portugal ,, tar ikke med meg ED,,
men skal prøve og holde meg til lavkarbo så langt det lar seg gjøre..kan ikke slanke meg synlig ,,, for da får min elste sønn annfall...hehe og lavkarbo er bare tull sier han ,,, som har greie på alt ,,,så hans motto er ,tren tren tren ,,,jaja
men uansett hva han og andre mener , så kommer jeg nok til og ikke forsake noe ,,, får bare stå på når jeg kommer hjem igjen,,, har jo ikke så veldig mange kiloene igjen,,så har et håp at 17 mai blir en stor dag,, bunaden slenger sikkert rundt meg da ,,, i fjor måtte jeg ha hjelp for og få på beltet ,, det settes fast bak med trykkknapper ,,og hekta på ei sikkerhetsnål i tillegg , og hadde det vel nesten oppunder puppene , belte skulle liksom være i livet da,, så jeg gikk med capen på hele dagen,, og puste kunne jeg nesten glemmemen har jo gått ned ti kilo siden da

og det som er farlig med de sisste kiloene er nok folk begynner og si ,,nei nå er du slank nok ,det er da en begynner og slakke litt av selv, og den klasiske du blir så dratt i annsiktet ,,, f... er det bare annsiktet folk ser på da,,,

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat