Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-10, 12:44   #488
Val
Gjest

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer så mye dere som har gått ned Kjempeflott!

Etter at jeg gikk opp uka uten meieriprodukter, lot jeg det stå til i helga for å si det slik...jeg har spist høy-karbo så det griner etter. Masse sjokolade, sikkert 700gram. Så jadda....Veide meg til morgenen i dag, 1 kilo mer enn når jeg startet med ketolyse for 7 uker siden. Det er rett og slett deprimerende Jeg er jo blitt feitere og mer opphengt i mat enn jeg var før...

Men, jeg er ikke en quitter! Så jeg skal gi det en uke fra i dag av, for å se om jeg mister litt. Høres kanskje lite ut med en uke, men jeg fortsetter hvis jeg går ned litt. Selv om det bare er noen hundre gram - og det BØR egentlig skje, ettersom jeg sikkert har samlet masse vann etter alt godteriet.

Men jeg skal spise meieriprodukter denne uka da, for jeg tror ikke det kan være en stopper for meg, når jeg endre opp med å gå opp når jeg kuttet det? Selv om jeg hadde erstattet meieriproduktene med noe annet som ikke er "riktig" mat (noe jeg ikke gjorde) så ville det vært for rart å gå opp hvis jeg kuttet en partystopper...er dere enig?

Men jeg skal la være å spise søtstoff denne uka da, det kan jo være en stopper...og jeg kan umulig gå mer opp nå hvis jeg spiser lavkarbo denne uka...

Skal være superstreng!

Svar med sitat