Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-10, 12:24   #10
russetinden
Juniormedlem

russetinden sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
russetinden er på en erverdig vei

Sv: endelig kommet igang :)

puuh...endelig igang igjen etter 3 uker med karbohydrater.
kan bynne med å si at karbohydrater absolutt ikke smakte så godt som jeg mente å huske.. og DET opplevdes deilig
Har vært gjennom en operasjon, slutta med lavkarbo noen dager før pga at jeg skulle i narkose. i midlertid så ble operasjonen utsatt en uke, men fikk ikke beskjed om det før jeg var reist inn til sykehuset.
fant det meningsløst å bynne på lavkarbo for så å slutte igjen iløpet av den uka..ville knapt oppnådd ketose før jeg måtte stoppe igjen.
Etter operasjonen har jeg fått sterke smertestillende som har gitt meg mye ubehag, og pga ubehaget ble jeg rådet til ikke å begynne på lavkarbo. De mente påkjenninga på kroppen kunne bli for stor.
Men..idag er dagen her igjen..nå skal resten av kg vekk.
I perioden med karbohydrater har jeg ikke lagt på meg, men heller ikke tatt av meg noe
Har tenkt litt mere over hva jeg spiser..kosthold inngår jo også i "jobben" min som trener.
Litt av problemet hjemme hos oss er at vi har 3 diabetikere i hus, og der går en del xtra karbo for å holde ett jevnt blodsukker. At kostholdet ikke passet for hele familien har egentlig ikke slått meg før nå..

l---------11--------l
20kg som mål
russetinden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat