|
Sv: Marsskravletråden til 30+
Driver med litt sånt selv, så serviettene mine får du aaaaldri.. Men, enig med Furine, talen din var fin 
Skal se om jeg ikke får fraktet de unge, håpefulle til togstasjonen idag, sånn at huset her kan falle tilbake til sin sedvanlige stillhet. Eller, så stille er det sjelden, vi er glade i musikk, både Mannen og jeg. Det er rart med det, vi har liksom vendt oss til å kunne klemme på hverandre, gjøre det vi føler for. Men, når Datteren er her, så kjenner jeg at jeg blir mere obs på ikke å såre henne.. Eller noe sånt. Henger garantert sammen med at hun uttrykte at hun var glad vi ikke "slengte i ansiktet hennes" at jeg hadde en annen kjæreste enn pappa'n hennes, rett etter at vi hadde flyttet sammen. Hun er voksen, og jeg tenker vel ganske likt henne. Men nå synes jeg det er på tide at vi er ferdig med skilsmissen osv.. Selv om den foregikk i veldig ordnede former, så skjer det jo noe med barna. Selv de som er 20 år+..Hjelper at hun nå har kjæreste selv, da. Er ikke sikker på at hun registrerer det som foregår rundt henne i det hele tatt