|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Dagen min begynte omtrent med snøstorm.. brrr så har jeg vært på buissnes conferans. Skrev det sikkert ikke riktig..hehe. Var kjempegøy fikk klem av en dame som har tjent 37mill bare i bonus.. Steike respekt.. Når hun kom inn i rommet var det bare en sånn herlig energi glorie rundt henne, fantastisk! hun holdt en tale om seg selv og hele salen var helt stille og alle lyttet og gråt å lo.. for en følelse.. det er noe av det mest fantastiske jeg har opplevd i hele mitt liv tuller ikke engang. Gikk også kjempebra spise ute fikk koldtbor med spekeskinke og eggerøre. Nam! Hihi vennina mi hadde parkert ulovlig så hun ble taua bort og måtte betale sure 2500 for å få bilen sin tilbake. Syns synd på henne men må jo le litt også.. mohahahah. Jeg står fortsatt på stedet hvil vektmessig.. blæææ jeg som gikk ned 200-600g pr dag til jeg sluttet på dietten.. brrrrrr.. vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har ihvertfall kjøpt nettkurset til ketolyse kuren så får vi se=) hehe det var den dagboken for i dag

|