Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-10, 13:20   #369
gulrotklara
Medlem

gulrotklara sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Østfold
Alder: 47
gulrotklara er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

God søndag alle sammen.
Jeg hadde en kjempesprell igår og spiste lett sjokoladeis fra diplom. Ikke tilsatt sukker og ca 5 g fett, men det er fortsatt 16 karber i den. Spiste egentlig litt mye også
Jeg trente godt igår da og skal straks på sats for å spinne litt nå også. Håper inderlig ikke det går feil vei på vekta i morgen. Jeg har snikveid meg litt denna uka, og jeg tror ikke jeg har gått så mye mer ned. Kanskje 0, 5 kg og det er litt demotiverende. Hadde håpet på ca 2 kg nå også slik at jeg hadde gått ut av fase 1 med - 4 kg. Det hadde vært en ok start. Men vi får se i morgen. Ingen sorger på forskudd.
Jeg lurer kanskje på om jeg spiser for mye ost? Jeg spiser ganske mye av den blå jarlsbergen daglig + cottage cheese og gjerne litt fetaost.
Bør kanskje roe dette ned for å gå mer ned? Er så ille glad i ost, og det er liksom godisen min.
Kremt, og så er jeg vel litt for glad i cola zero. Drikker minst 0,5 l daglig og er ikke flink til å drikke vann. På trening er det eneste stedet hvor jeg drikker mye vann, og da drikker jeg ca. 1-1,5 l. innen jeg er hjemme, men så roper zeroen på meg resten av dagen.

anette76: Den tiramisuen var ikke noe særlig å fryse som jeg hadde lest påforumet her ett eller annet sted. Hvis jeg skal lage den en gang til, blir det nok heller kun noen timer i kjøleskapet før den fortæres.

Laget forresten lasagnen, eller moussaka som det vel mer blir, igår, og den var kjempe ålreit. Gjorde nok oppskriften til min egen med litt parmasan/mozarella, fersk sopp og urter, men det ble godt mottatt av alle. Laget halv med litt lasagneplater også, for barna mine er ikke så begeistret for aubergine. Absolutt grei altså, men min hjemmelagede med rødvin, bacon og chilli som "hemmelige ingredienser" er nok myyye bedre. (ikke akkurat en snill variant karbomessig for å si det sånn. )
Ha en flotters dag!!

gulrotklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat