Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-10, 18:40   #410
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Det er dumt å henge seg i opp i noen hundregram =) trenger ikk evære det at du har gått opp i det hele tatt. kan jo være at du har ting i bakk også som skal ut og vips så er du lettere=) kansje man har drukket før man går på vekten ? masse sånt man skal tenke på

Ja jeg vet, jeg ammer også så kan like gjerne være melk i puppene.
Skal prøve å la vær å veie meg så ofte.. Blir så opphengt i vekta at jeg sikkert stresser litt med det uten at jeg egentlig er klar over det.Om du skjønner..
Veier meg alltid om morningen, rett etter jeg har stått opp.. Men skal prøve å bare veie meg 3 eller kanskje bare 2 ganger i uka. Burde nok klare meg med en veiing. Men liker å følge med

Ellers så skal jeg måle meg på søndag, da er det 3 uker siden sist så det blir litt spennende

Opprinnelig lagt inn av JeanneJ, her.

heia, jeg starta i februar og, men det har tatt litt tid å få summa seg, samt finne ut av både mat og noe av det som skjer her inne. Får jeg slenge meg med dere her i denne tråden ?? Eller blir det dumt når dere alt kjenner hverandre så godt ??
Har starta alene , og kjenner at det er litt vanskelig og 'ensomt'.....

Selvfølgelig får du slenge deg inn her med oss Jo flere jo bedre Hvordan har det gått med deg da??

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat