|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Val, syns så synd på deg! Skjønner ikke hvorfor det ikke går? Spiste du kanskje ikke mye karbo før, eller hva er greia? Håååper det snart ordner seg for deg.
Jeg tar heller ikke de pillene man skal på ketolyse, men jeg tar lifeline grvid kosttilskuddet, for den inneholder alt de pillene gjør. Kanskje ikke nok?
Jeg skal på sykehuset på mandg og sjekke hvorfor blodtrykket mitt ikke går ned, så kanskje de kan se noe der...
Nå har jeg gått ned 7 kg på fire uker og en dag! Nå er jeg glad. Men han dumme saboeren min ser det ikke! Jeg ser i hvert fall litt forskjell....
Så flink Namba Enig med det med sjokolade. Savner det ikke så mye, men den følelsen etter man har spist god sjokolade. Atkinsbar blir liksom ikke det samme. Men skal ned ti kg uansett først og så kanskje jeg tar meg en liten sjokolade før de siste ti. Syns ikke det var verdt det når jeg skeiet ut med ris i hvert fall. FEM dager før jeg gikk ned igjen. Da klarer jeg meg uten, men det lover ikke godt med tanke på når jeg er ferdig på ketolyse...

|