|
Sv: Noen som starter i disse dager?
Hei igjen.
Jeg tenker også å prøve disse kjøttbollene. Gler meg til noe annet enn kylling. Hadde tenkt å ha skinkegrateng fra KK i dag, men så skulle det være 4 dl skummet melk og da må eg vel vente til fase 2
Misunner dere som får trent, jeg sliter fremdeles med energinivået. Fant noen gode oppskrifter på en amerikansk side så om litt skal jeg ha crepe til lunsj før det blir skinkesalat til middag. Middag er som regel i 17 -17.30 tiden og jeg spiser ingenting etter det, men er veldig sulten på kvelden. Spiser noen av dere noe til kvelds? Noen gode tips til for - og ettermiddagssnack? Jeg har spist kalkunrulade (fra boken) i 5 dager og det er ikke så spennende lenger. Selleristang, som er det andre alternativet i boken, liker jeg ikke...Dette er nok ikke den beste tiden å være kresen på.
Og ja, jeg er matlei jeg også. Sulten, men uten lyst til å gå igang å finne på noe nytt.
Skal posten linken senere når jeg er tilbake på min egen pc hvor linken ligger. Har den ikke i hodet. Skal også prøve de berømte oopsiene i dag, gleder meg til noe som ikke er grønt
-Laila-
|